laupäev, 31. jaanuar 2009

Veel lilli

Hetkel olen tööl lillede voltimisega nii kaugel, et mul on neid selline paras hulk. Ja nad näevad endiselt väga head välja, kuid suur kihk neid muudkui juurde vorpida on paraku vaibunud :)

Edit 03.02.2009 - Tänu isetegijate abivalmidusele ja otsimisoskusele sain uuesti kätte selle lehekülje, kus neid lilli tegema õpetati. Nii et kui kellelgi on soovi ka neid voltida ja liimida, siis õpetus on siin.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vinge! Kas Sa õpetusi võiks jagada?
tsunaami :)

Pillex ütles ...

Ja kahjuks ei ole mul tõesti õnnestunud selle Isetegija blogi üles leida (oli veel isetegijas see blogi). Tegemist oli kellegagi, kes enamasti fimost ja cernitist pisikesi vidinaid valmis voolib (justkui oleks Katiloom olnud, aga ei suutnud hiljem tema blogi tuvastada :(). Ja siis oli ta tegelenud vahelduseks kleepimise ja voltimisega. Tema blogist saingi lingi, kus oli selle lille tegemist õpetatud. Hea meelega paneksin isegi selle lingi üles, kuid paraku tegin arvutiekraani taga ühe õie järele ja siis sulgesin akna :S

Pillex ütles ...

Tänu Snowdropi otsimisoskusele on õpetus leitud! Vaadata saab siit: http://www.thepeaceofpaper.robogumby.com/2007/07/16/kusadama-flowers/

Riin ütles ...

Krt.. Oli sul nüüd vaja see link üles leida... Nüüd on mul vaja ka järgi proovida :P Nagu mul niigi vähe tegevust oleks :D