pühapäev, 7. detsember 2008

Silja kott

Pühapäeval kirjutasin (paraku alles nüüd õnnestus tänu meie internetile pilt üles saada):

Eile käisime Tartus Silja ja Villu sünnipäeval. Kokku said nad 60. Selle puhuks olin ma juba septembri lõpus Siljalt küsinud, et kas ta ehk tahab, et ma talle midagi ise nikerdaks. Ja tuli välja, et Annile tehtud kott talle pildi järgi meeldis. Et tahaks endale ka sellist, aga juppjagu suuremat, et saaks suvel rannalina sisse panna ja rannamõnusid nautima minna. Ja et lisaks rannalinale ka kahe lapse tarvikud kaasa mahuksid ühte kotti. Nii ma siis selle hiiglasliku märsi talle tegingi. Ja ta vist jäi sellega rahule ka :) Turvalisust silmas pidades sai peale pandud lukk ja sisse kaks lukuga taskut õmmeldud, et pisividinad suures segaduses kaduma ei läheks.
Heegelnõel, mida kasutasin, oli nr 2 ja niiti kulus vist 5 75 grammist tokki (päris kindel ei ole ja kaalumine jäi kahjuks tegemata). Ja voodrit õmmeldes õnnestus mul neli nõela ära lõhkuda, nii et päris viimase jupi tegin nr 100 nõelaga, kuna see oli mul viimane. Nüüd peab meeles hoidma, et uusi nõelu on vaja, muidu järgmine kord masinat kasutades on jama käes.

Kommentaare ei ole: