laupäev, 15. september 2012

Kingituseks Maimule

 Kevadel oli sünnipäev minu endisel õpetaja-abil Maimul, kes alati hea meelega minu käkerdisi kannab. Seega on minul alati ka hea meel neid talle teha. Sel korral sai ta sünnipäevaks mummudega komplekti.
 Kuna ma olin juba nii 4-, kui ka 5-ga mummud seleks saanud tundus mulle, et võik veelgi suurema mummu valmis teha ja proovisin kuuega. Alles mõne aja pärast tuli välja, et õige, jah... kuuega tuleb ju tasapind. No ega ma siis suurt tööd raisku ei saanud lasta, tegin siis ühe lataka, mille ka ära kasutasin.
 Kõrvarõngastesse sai nii suuremaid kui väiksemaid mummusid, kuna Maimu alati ütleb, ethku ma ikka midagi massiivsemat... Mina jälle eriti osav selles ei ole, kõik kipub pigem väiksem olema.
 Kee ise sai selline pisut teistmoodi kui mul tavaliselt kombeks - seekord siis asümmeetriline.

Kommentaare ei ole: