laupäev, 15. september 2012

Malle roosikomplekt

 Oma õekeselt nuiasin ma enne tema sünnipäeva kingisoovi. Lõpuks sain tema poolt mõned küsimused. A`la "Kas sa kella saad teha?", "Kas sa pisikeste roosidega käevõru moodi kella saad ka teha?", "Kas sul pronksivärvi vidinaid on?", "Kas sa sõrmuseid ka saad teha?". Mina siis tekitasin endale mõned pronksivärvi vidinad ja uurisin, et mis värvi võiksid roosid olla. Tuli välja et roosad. Ikka roosa-roosad, mitte nii natuke roosad.
 Segasin siis natuke pärlmuttri ja roosa värvi polümeersavi kokku ja hakkasin voolima. Mitu tundi voolisin. Ja roosikesed läksid järjest väiksemaks ja väiksemaks.
 Roosikeste vahele panin ehetele ka musti oonüksi chipse. Viimaseid, mis Egiptusest tõin (oh, miks ma ometi nii vähe sealt pudinaid kaasa ostsin :S).
 Komplekti said siis kell
 Sõrmus
 Juukseklamber
 Ja kõrvarõngad

Lõpptulemuseks oli päris uhke roosikestega komplekt, mida võiks kunagi isegi korrata. Või miskit sellelaadset veelgi teha. Õde jäi igatahes rahule, kuigi kõiki asju korraga ta kanda ei taha - pidavat liiga palju olema. Aga ometi olen ma neid asju kõiki tal küljes näinud :)

Kommentaare ei ole: