teisipäev, 8. jaanuar 2008

Mustriga sokid

Lõpuks ometi jõudis Aveni ka minu viimane saadetis, mis sisaldas häid soove ja tema tellitud sokke. Paraku on nad pildistatud küll minu, mitte omaniku jalas, aga vast saab see viga ka varsti parandatud.
Kudumiseks kulus mul jõulupühade aeg, kuna vahepeal pidi ju ka perekondlik olema ning jõulusööke näost sisse ajama. Kootud said nad kahekordsest Jõgeva lõngast nr 3 varrastega ja lõnga kulus pisut üle 200 grammi. Õpetuse leidis omanik Isetegija õpetuste hulgast.

4 kommentaari:

Riin ütles ...

Mulle need põlvikud meeldivad :) Kui ma ükskord kuduma õpin, teen endale ka sellised :D

Pillex ütles ...

Tubli :) Ega see väga keeruline polegi ju, tuleb lihtsalt käsile võtta (mina näiteks ei teadnud heegeldamisest enne eelmist kevadet praktiliselt midagi :$) :)
Ja muideks, nad nägid muidu veel ilusamad välja, nii et enne ärasaatmist hakkasin Avet kadestama juba selliste sokkide omamise pärast :P

Riin ütles ...

Siis tuleb kibedalt endale ka teha ;)

Muhv ütles ...

väg ailusad, üleminekuga lõng jätab mõnusa effekti :)