reede, 22. august 2008

Pinwheel kardigan

Nii. Lõpuks ometi sain ma siis ka midagi iseendale tehtud. Ja midagi sellist, mis mulle endale ka meeldib ja mida vast kandmagi hakkan. Tegelikult oli mul juba mõnda aega plaan endale miski kampsuni moodi asi valmis teha, kuid tegemiseni ei olnud ma jõudnud, kuna head ideed polnud veel kohanud. Kuid nüüd, kui sattusin sellele lehele. Siit siis tuli ka lõpuks käiku lasta kaltsukast 20 krooni eest harutamiseks ostetud kudum. Sest uued lõngad on ju niijube kallid, et neid ei jaksa hästi soetada (või noh, ei raatsi nagu kampsuni jagu lõnga osta, kui see maksab tunduvalt rohkem kui valmis kampsun). Niiisiis sai kaks õhtukest harutustöid tehtud ja siis pea kolm nädalat õhtuti kootud ning valmis ta saigi. Tehtud on ta 100% puuvillasest lõngast ja nr 4,5 varrastega. Tegin õpetuse järgi XL suuruse ja käiste kokkuvõtmist vähendasin pisut, kuna muidu oleksid varruka otsad kitsaks jäänud. Hädas olin veel sellegagi, et tegutsesin selle kudumi kereosa kudumisega maal ja ainukesed ringvardad olid 60 cm pikkused. Ja Võru käsitöö poode läbi kammides sealt ka pikemaid vardaid ei õnnestunud saada. Nii ma siis surusingi selle rohkem kui kolme meetrise ümbermõõduga asjakese 60 cm varraste peale. Lõnga oli parasjagu, nii et jäi pisut järelegi. Pisikesi jupikesi, mis luku kõrvalt igaks juhuks alles hoidsin, kasutama ei pidanudki :) Köögikaalu järgi kaalub mu uus riideese 670 grammi.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oo, kui kaunis! Millise kinnise sa oled mõelnud panna?

Muhv ütles ...

suurepärane kudum! ja seda kõige õigemat beeži tooni ka, mis saab olla. et on puuvillane, on suur pluss, sobib ju selline pitsiline kudum imehästi suvel peale võtta. ja materjali taaskasutuse eest plusspunktid :)

mis puutub aga kallitesse lõngadesse, siis poest saad sama raha eest ainult 100% akrüülkampsuni. Pigem investeerida ikka naturaalsetesse materjalidesse, sest need püsivad kandes kauem ilusad kui need akrüülnässakad ja on kehal palju mõnusamad kanda. Inglased ikka ütlevad, et ma pole nii rikas, et osta odavaid asju ;)

Pillex ütles ...

Tänud kiidusõnade eest :) Kuidas kinnitatud saab, seda veel ei tea. Nii, nagu õpetuse piltidel on, on ju päris kena tegelikult. Mees arvas, et võikski lahti jääda... Ehk kui olen oma ülearustest kilodest vabanenud kõlbab ka kinni panna. Loodetavasti juhtub see varsti ;)

Anonüümne ütles ...

Väga kift kampsun! Juba vana kampsuni harutamine võttis tublisti aega, siis veel uue tegemine. Tubli oled, mina poleks sellega hakkama saanud!
:)

Anneli ütles ...

Väga kaunis! Lõnga värv on ka lausa 5+ !