neljapäev, 4. detsember 2008

Päkapikk ja lumehelves

Mummukate fliisist päkapiku õpetust netis nähes tekkis minul kohe mõte, et tuleb see lasteaias lastega koos järele proovida, kuna tegemine tundus lihtne. Kuna lasteaiast vajalikku kraami osaliselt saada ei olnud (puudus näiteks võimalus fliisi saada), tuli endal aga sammud poe poole seada. Fliisijupid käes, sai õhtul järele proovitud, et kuidas siis on. Ja oligi lihtne. Teisipäeval tegin siis rühmas lastega ka. Ise hommikul tööle minnes muidugi lootsin, et lapsi väga palju khal pole, kuid lõpuks tuli meil siiski 15 päkat valmis nikerdada. Ja kuna ma selle jaoks terve hommikupooliku olin planeerinud, siis saime oma 6-7-aastastega sellega ka hakkama. Päkad tulid nunnud ja kaunistavad nüüd kuni jõuluni meie aknalauda esikus.
Lisaks oli mul ka muidugi ikka endiselt mõte, et tuleks mõni lumehelves heegeldada. Proovisin siis Mimmi õpetuse järgi ühe valmis treida ja tegelikult saingi. Kuid tegemist jagus. Heegeldamine ise oli lapsemäng, kuid pärastine tärgeldamine oli hoopis midagi muud. Esiteks kulus nõelu ühe lumehelbekese peale enamvähem samapalju, kui suure liniku laiali venitamiseks ja teiseks oli tegemist, et helvest piisavalt tugevaks saada. Aga et asi toimiks, siis venitasin ma ta esialgu nõeltega madratsile laiali ja pritsisin üle spray tärgeldusvahendiga. Mille kuivamise järel ma helbe lahti muukisin ja kile peale panin ning vee ja PVA lahusega üle pintseldasin. peale kuivamist sai ta siiski piisavalt tugev, et kannataks ka üles riputamist. Siin siis ka pildike minu tehtud esimesest päkast koos lumehelbekesega (eile õhtul vorpisin neid veel 6 tükki juurde teha, kuna esimese andsin õekesele reisile kaasa ja pojale olin ka juba ühe lubanud).

Kommentaare ei ole: