neljapäev, 19. juuni 2008

Linik ja muffinid

Täna on mu vanaisa sünnipäev. Ja pühapäeval on vanaemal sünnipäev. Selle puhul käisin neil täna külas ning viisin vanaemale liniku ja vanaisale kausitäie rummi-rosina muffineid. Muffinite retsept pärineb muffiniraamatust ja liniku õpetus kusagilt interneti avarustest. Linik on tehtud nr 2 heegelnõelaga ja niidikulu oli peaaegu 100g. Äärele kulus samapalju niiti, kui sisule.
Seda linikut tegin ma higimull otsa ees, kuna ma alles kaks päeva tagasi välja mõtlesin, et võiks teha. Nii ma siis eile ja üleeile meeleheitlikult heegeldasingi. Kaasa arvatud eile õhtul Vargamäel enne etendust ja vaatuste vaheaegadel :) Nagu tõsine fanatt :D Aga vähemalt sain ma ta valmis ja ise jäin rahule kah, kuigi seistes hakkas serv miskipärast lokkima???

Kommentaare ei ole: