esmaspäev, 16. juuni 2008

Püksid Tommile

Nonii. Veel kunagi varem pole ma midagi nii detailirohket õmmelnud. Seekord ajasin aga ilusasti näpuga järge ja tegin kõik nõutud asjad ära. Isegi rihmahoidjad said pükstele külge, kuigi ma neid soolikaid tagurpidi ajades silmad peast välja pidin punnitama :) Ise jäin oma detailide ja asjadega rahule. Vaid üks viga on neil pükstel (või siis Toomasel) - pisut laiad on nad oma lõikelt. Aga eks tirisin aga kummi pisut rohkem pingule ja siiski püsis üleval :)
Lõige pärit Burdast 6/2007 (137).
Püksid eest:
Ja tagant:Hiljem sai ka omaniku soovil taskule pisike aplikatsioon peale triigitudNing taga ning ees on trukid minu vägevast Prym'i trukikomplektist, mille ma eelmisel aastal endale lubasin :) Toomas ise tahtis ette trukki nööbi asemel, öeldes, et siis saab ta selle ise lahti :)
Igatahes oli tegemist siis suhteliselt paksu teksariidega, mida õmmeldes ma lausa hämmastusin, kui paksust kihist mu masin suudab läbi õmmelda. Lõpptulemusega olen siis enamvähem rahul (oleks ju võinud ometigi enne lapse üle mõõta, kui külgi kokku hakkasin ajama, eksole....) ja omanik on uue riideeseme üle jällegi uhke. Tore on lapsele teha asju, kui ta nendega teiste ette uhkustama läheb, et emme tegi :P

Kommentaare ei ole: