neljapäev, 18. november 2010

Sussikott Karmenile

Kui me Olustvere suveülikooli ühe osana batika tehnikas värvimist proovisime ja ettenähtud erksa punase asemel hoopis roosad lapid saime, ei osanud ma sellele esialgu mingit kasutust leida. Margot poseerib meie lapikestega:Kui aga jõudis lähemale aeg, et Karmen hakkas kooli minema ja talle sussikotti tarvis oli, oli mul plaan olemas. Niisiis ajasin lapikesele sooned sisse ja õmblesin servadest kokku ja palun: Lisaks oli talle ka vaja mingisugust 10x10 cm rütmikotikest, mille ma siis lapikestest õmblesin, et oleks huvitavam. Täitsin riisiga ja valmis ta saigi. Sussikotiga jäin ma tunduvalt rohkem rahule - sai ta ju rohkem selline plikalik, aga eks kasutusse läksid mõlemad. Kotikesele sai lisandiks külge õmmeldud heegeldatud aplikatsioonid - kolm lillekest ja liblikas. Need olid mul valmis tehtud kunagi varem ja olid ka mõnda aega mu ühe valge t-särgi küljes ilutsenud. Nüüd said nad siis endale tänuväärse uue koha olemiseks :)

Kommentaare ei ole: