neljapäev, 18. november 2010

Suvemütsid

Peale seda, kui olin suvel ühe korra päiksekoksu saanud ja põhimõtteliselt pool päeva suure peavaluga voodis pikutanud, oli tarvis lõpuks ennast ikkagi käsile võtta ja omale mütsike valmistada, et juhtunu ei korduks. Võtsin siis kätte heegelnõela ja Novita valge heegleniidi ning hakkasin umbes tegema. Midagi väga erilist ei tahtnud, nii siis saigi selline lihtne tehtud. Lisandiks ka pisike lilleke heegeldatud, millele südamikku helesiniseid seemnehelmeid lisasin. Kui olin mõnda aega oma mütsikest kandnud tuli välja, et mu pojakestele on hädasti ka selliseid tarvis. No mis siis ikka, kui nii ilusasti osatakse küsida, kuidas ma saaksingi keelduda... Läksime siis aga Võru Maksimarketisse ja poisid valisid ise niidid, millest nende mütsid tulema pidid. Toomas valis sinise ja Oliver punase. Ja kui ma need siis valmis tegin, siis need mütsikesed püsisid palju parema meelega peas, kui eelnevalt seal käima pidanud nokamütsid. Poisid kandsid oma peakatteid uhkusega läbi järelejäänud suvekuude :)
(pildid murjamitest mereröövlitest on pärit mehe venna pildimasinast)

Kommentaare ei ole: